mardi, novembre 09, 2004

angekommen- finally arrived

Ok hier bin ich nun, in Auckland Neu Seeland und melde mich zum ersten mal "on tour".
ja genau ich bin hier d h eigentlich noch nicht, physisch besteht zwar kein Zweifel mehr, doch ist wohl meine Seele und mit ihr meine Realitaet, irgendwo auf der Strecke gebliben...

Well to my english speaking friends, I finally arrived in Auckland New Zealand and you are readind my first "on tour" post. Like it has to be, when you travel around the half world in 2.5 days, I feel strange. It is something between feeling happy to be here and feeling sad not to see everybody for a long time and and and....

more later
es rockt scho chli, 25 grad u dr summer steit vor der tuer...

to the freaks check out 1 timothy 2. 1 and 2

11 Comments:

Anonymous Anonyme said...

dr flüger o ohni wecker verwütscht? ;-)

ja, guets erhole u realisiere...

:-) sibe

p.s. hie isches gester abe grad emau 3 grad gsi! :-(

8:09 PM  
Anonymous Anonyme said...

antihero says: good luck, regaining your soul & having a good time!

9:14 PM  
Anonymous Anonyme said...

Liebe Mad!
Super vo dier zläse und super zwüsse das du guet bisch acho! I wünsche dier ganz es guets und agnähms iläbe und dasses dier eifach guet geit!
Häb fescht Sorg zueder, mier vermisse di scho!
God bless, Jeannie

3:07 AM  
Anonymous Anonyme said...

Für alle die nicht wissen wo Neuseeland liegt!

Genau hier: http://h2o.twoday.net/stories/398210/

Gruss Genius

2:55 AM  
Blogger cee said...

hey.... lise dini bibusteu när de... isch cool hesch di homepage! chasch ja filech ab und zue uf www.cee3000.ch.vu und www.kofr.ch.vu verbiluege!

1:38 AM  
Anonymous Anonyme said...

Liebe Mad,
erzähl uns doch mal die Geschichte von Deinem angeblich nicht so friedvollen Flug. Sind die Gerüchte wahr, dass man Dich als Terroristen eingestuft und noch im Flugzeug tätlich angegriffen hat, als Du Dich gerade zur Ruhe legen wolltest (ich hab ja immer gesagt "Junge, der Bart muss weg!")?

Nun ja, die Hauptsache ist, dass Du nun gut im Sommer gestrandet bist. Sag mal, wie ist denn Deine Gastfamilie? Sind sie wirklich so "nett", wie mein Freund Genius es vorausgesagt hat?

Herzliche Grüsse
Herz_des_Loewen

1:53 AM  
Blogger Denk:mal Anstösse said...

Fuer diese Frage antworte ich dir Herz des Loewen (wer auch immer du bist) hier und nicht in einem neuen post.... ja es ist wahr! Als ich mich ganz friedlich fuers schlafen vorbereitet hatte, noch kurz zur Toillete gegangen bin und die Zaehne geputzt hatte und den Stuhl richtig bequem eingestellt hatte, eilten ploetzlich etwa 31 Maenner von allen Seiten auf mich zu und bruellten so etwas wie "giis" oder freeze oder so. worauf ich sie, natuerlich aus reiner selbstverteidigung, alle Verpruegelte. Es stellte sich dann bei der siebten Handgepaeck durchsuchung heraus, das man mich mit einem anderen Heen verwechselt hatte, bei welchem man plastiksprengstoff gefunden hatte, er wurde festgenommen, ich in die erste Klasse gebeten!!!
so wars ehrlich

3:09 PM  
Anonymous Anonyme said...

liebe mad mir si geschter am familie fescht gsi!es het no gfägt! bi üs hets hüt afa schneie u es isch mega chaut! wie geits dir? was machsch so? gfauts dir?wi lang chasch bi dene lüt blibe?MIR VERMISSE DI SCHO U FESCHT!VORAUEM I DA IZ DI GANZI UFMERKSAMKEIT VO MAM U DAD MIR GHÖRT!AUSO LIEBE BRÜETSCH I MÄUDE MI WIDER!GRÜESS Z ANDERE ÄNDI VOR WÄUT VO MIR!! iiiiiiiiiiii llllllllllllllllOOOOOOOoooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee yyyyyyyyyyyyyyyyooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!iiiiiiiiiiii mmmmmmmmmmiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssss yyyyyyyooooooouuuuuuuuuuuuuuu!HA DI FESCHT GÄRN! MÜNTSCHI BECCA

10:19 PM  
Anonymous Anonyme said...

Hallo Mätth,

i gloubes ja nid, dass du im Flugi 1 Klass gfloge bisch.
Würklech dä Bart muess wäg. Isch es uf em Flug vo Züri nach Dubai passiert?
Schrib bitte Tagebuech,wo mir när o dorfe läse. Das tönt ja mega spannend.
Zum Glück weiss d'
Mueter nid immer aues. Aber äbe du bisch so eine, wo es abentürlechs Läbe useforderet.
Mätth häb Sorg u lueg guet zu der.
Liebi Grüess d'Mam

11:01 PM  
Anonymous Anonyme said...

Mat, verzell kein Chabis, du wotsch doch nur d'Mum schocke. Wie chunsch uf 31? Und! Wie isches ir 1. Klass gsi? Du fälsch öis. Mir händ di total gärn.
DAD

11:32 PM  
Anonymous Anonyme said...

geili gschicht, mad!! mues scho säge...! *grins* Grad 31 Stück hesch verprüglet... wow... z FBI isch o nümm wases aube isch gsi!
Liebi Grüess, d ceeeeee

9:52 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home