vendredi, décembre 10, 2004

on my way all alone again

Es vergeht doch jedesmal fast eine Woche bis ich wieder zum schreiben komme...habe mir gerade ueberlegt, dass das Bild ,das diese Internetseite von meiner Reise erzeugt, doch etwas verzerrt sein muss. Wenn ich ein Reisebericht schreiben muesste, der zu jeder Zeit mit der Realitaet uebereinstimmen sollte, dann wuerde ich ein halbes Jahr ununterbrochen vor dem Computer verbringen. Die Perspektive aus der man die Dinge sieht, wechselt so oft und wenn dann auch noch viel in kurzer Zeit geschieht, weiss man im nachhinein gar nicht mehr was man wann und warum so oder so gesehen und erlebt hat.
Ich und Thomas reisen nicht zusammen weiter.
Muss gehen die Jungs wollen ploetzlich los

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Ich liebe Deine Webside. Kann man das was man erlebt oder empfindet wirklich so ausdrücken? Ich finde Du sinnierst über das Leben, so wie Du eben bist. Ich bin ein heimlicher Fan von Dir

7:20 AM  
Blogger cee said...

yeah mad, du bisch doch immer no di, o we du ire völlig angere wäut bisch und di veränderisch! Klar wirsch jetz völlig angers prägt und du fahsch a, angers z dänke und filech o z füele. Aber i dim innerschte bisch immer no dä Mönsch wo Gott di drzue gmacht het!
Scho gli isch Wiehnachte, de chasch de ändlech d Kassete lose! (-:
Bi widr mau ir rithaue gsi. Jaaja i weiss, si si kapitalischte... (-: I ha se haub ungerstützt und haub hingergange.. ha nes sandwich kouft u drfür Bier usm Denner mitbracht wo 10% so tüür isch wiz Haue-bier!! Ha bau chli es schlächts gwüsse...(-:
Hüt Nami muesi widr go schaffe... es isch Mittag, duss schint d Sunne u es isch öppe 3 Grad.
Ha di fescht gärn! Mir si verbunde düre herr!!

11:30 PM  

Enregistrer un commentaire

<< Home